úterý 12. února 2013

12.2.


Snídaně: ovesné vločky 35g, domácí sušené ovoce, semínka, mléko = kaše
(Poslední dobou málokdy šáhnu po ovesných vločkách, uvědomila jsem si, že používám instantní vločky všeho druhu, ale ty ovesné zanedbávám, dnes jsem to napravila. Vzhledem k budíčku v 6:30 není foto)

Aktivity: Insanity - Pure Cardio + Cardio Abs (Měla jsem trochu strach ze dvou workoutů po sobě, ale nakonec to nebylo vůbec špatné. Insanity mě prostě baví.)

Svačina: vejce 2ks, žitný chléb 2pl. - Byla jsem pořádně vyhládla, proto ty dva chleby


Oběd: naložená kuřecí prsa, bulgur + zbytek špaldových krup 45g, petrželka, okurek

Svačina: bílý jogurt 120g, tvaroh 125g, Dobrá vláknina 30g, domácí sušená jablka, semínka, kafemléko

Večeře: proteinový pudink, Dobrá vláknina 15g - vypadá to a voní nádherně, zatím jsem ještě neochutnala

Dopoledne mi volal nějaký chlap ohledně práce, přišlo mi to nějaké divné, takže jsme nakonec nikam nejela. Schůzky v supermaketech na kafi, hmm. Ani neřekl firmu, google mi jeho mobilní číslo taky nevygooglil. Bůhví, co to bylo. I když trochu mě štve, že jsem se na to vyprdla.

2 komentáře:

  1. jíš docela dost málo na to, kolik máš výdej :/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi zdá, že papáš malinko... Proti mě třeba :D

    OdpovědětVymazat