pátek 8. února 2013

Před víkendem další kecací článek

A je tu páteční večer. Zítra odjíždím na víkendovou lyžovačku. Popravdě, moc se mi tam ani nechce. Myslela jsem, jaká to nebude odměna po celém týdnu, ale nakonec to tak vůbec necítím. Pondělní zaučení jsem zvládla. Středu, čtvrtek jsem tedy byla 13 hodin denně v práci, alespoň ty peníze za to stály. V úterý jsem brigádničila v kanceláři. A dnes se vzpamatovávám. Insanity jedu podle rozvrhu, ale za tento týden jsem jej stihla jen 3x, s tou prací se to moc spojit nedá. Každopádně pokud to půjde, pojedu i s přestávkami dál, neboť výsledky opravdu vidím a cítím.

1 komentář:

  1. Tak snad si lyžovačku užiješ i přes nechuť! :)
    Je super, že brigády a zaučování zvládáš, doufám, že ti to dlouho vydrží ;D

    I když pojedeš s přestávkma, učinky to mít bude, takže to nevzdávej! :))

    OdpovědětVymazat